به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی نشست «ارتباطات، سواد رسانه و افکار عمومی» با حضور حجتالاسلام علی نوریجانی، رئیس کل باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانهای یونسکو ایران و محمد خدادی، کارشناس علوم ارتباطات در ایکنا برگزار شد.
حجتالاسلام علی نوریجانی در این نشست گفت: انتظار مردم و افکار عمومی و مخاطبان یک رسانه این است که با شفافیت اخبار را بدون جهتدهی به مخاطب خود منتقل کنند و روایت درست را به مخاطب انتقال دهند و اگر این روایت ایجاد یک خطای شناختی در مخاطب میکند، رسانه هم تلاش کند آن را برطرف کند و ما در این ایام کمتر دیدهایم که رسانهها این نقش را ایفا کنند. یعنی یا خبری را به مخاطب میدهند، یا اساساً در شبکههای اجتماعی، سلبریتی هر چه میشنود را به مخاطب منتقل میکند.
انتهای پیام